Ověřené recenze našich klientů (8483 recenzí)
97 % zákazníků doporučuje naše semináře
Celkové hodnocení
Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Akademie nevšedního vzdělávání, s. r. o.,

Zavolejte nám: 777 858 954
Lidická 19, 602 00 Brno

dává vzdělávání nový směr

Ověřené recenze našich klientů

Současná legislativa a její dopad na úpravu dokumentůetiketa a normy v písemném styku

Přidáno: 26.09.2012 10:29, hodnotící: inteligentni-gdpr-1647@mudk.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:52, hodnotící: inteligentni-gdpr-1201@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:48, hodnotící: inteligentni-gdpr-2124@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?
Co se Vám na semináři líbilo? seminář se mi líbil jako celek, nicméně zlatým hřebem byla "tichá pošta". Super.
Nelíbilo se Vám na semináři něco? Bohužel jsme nestihli probrat vše, což mne mrzí, ale to bylo dáno naším dalším programem.
Vzkaz pro lektora, organizátora: Osobně bych uvítal více scének s dobrovolníky :-)

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:31, hodnotící: inteligentni-gdpr-6275@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?
Co se Vám na semináři líbilo? námět

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:30, hodnotící: inteligentni-gdpr-7567@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?
Co se Vám na semináři líbilo? vše
Vzkaz pro lektora, organizátora: hodně úspěchů

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:30, hodnotící: inteligentni-gdpr-7290@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:30, hodnotící: inteligentni-gdpr-2544@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?
Co se Vám na semináři líbilo? - nebyl vytvořen prostor pro nudu - zapojení celého kolektivu - vtipné příklady

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:30, hodnotící: inteligentni-gdpr-6492@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:29, hodnotící: inteligentni-gdpr-8391@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?
Co se Vám na semináři líbilo? Scénky, příklady z praxe

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Přidáno: 26.09.2012 08:24, hodnotící: inteligentni-gdpr-7608@praha6.cz

Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?
Co se Vám na semináři líbilo? uvolněná atmosfera