Ověřené recenze našich klientů (6454 recenzí)
97 % zákazníků doporučuje naše semináře
Celkové hodnocení
Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Akademie nevšedního vzdělávání, s. r. o.,

Zavolejte nám: 777 858 954
Příkop 4, 602 00 Brno

dává vzdělávání nový směr

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientemkomunikace v konfliktech

Dostáváte se často do obtížných situací v komunikaci s klientem nebo se jim naopak vyhýbáte? Nevíte, jak nejlépe a bez vlastních výčitek reagovat na krizovou situaci při spolupráci s nestandardní protistranou?

  • dozvíte se, jaké druhy konfliktů existují a jak vznikají
  • poznáte důsledky neřešených konfliktů
  • osvojíte si schopnost rozpoznat typy konfliktu
  • popíšeme si základní faktory, které se na vzniku obtížné situace podílejí
  • naučíte se, jaké jsou vhodné a účinné strategie řešení jednotlivých případů
  • rozpoznáte svůj typický styl řešení obtížné situace (selfmanagement)
  • naučíte se vnímat konflikt jako přirozený vývoj vztahů v týmu a uvidíte, že konflikt může být také zdrojem inspirace
Cenado 24.000 Kč
Kapacita14 účastníků
Ohlasy účastníkůpočet recenzí: 123

Zeptejte se