Ověřené recenze našich klientů (5488 recenzí)
97 % zákazníků doporučuje naše semináře
Celkové hodnocení
Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Akademie nevšedního vzdělávání, s. r. o.,

Zavolejte nám: 777 858 954
Příkop 4, 602 00 Brno

dává vzdělávání nový směr

Aktuality – Říjen 2012

Unicorn, a. s., je spokojeným klientem

Pravidla společenského chování (etiketa) jsou tématem, které není nutno obsahově přibližovat, a přesto se v praxi můžeme setkávat s lidmi pravidly nedotčenými. Je nám ctí, že můžeme zdokonalovat profesní znalosti zaměstnanců softwarového gigantu Unicorn a těšíme se na první semináře, které proběhnou na Slovensku.


Česká jazyk - těžká jazyk...

... to však neplatí s našimi odborně zdatnými lektory... Seminář Písemná komunikace v praxi - asertivita a empatie v dopisech patří dlouhodobě mezi nejpoptávanější semináře nejen pro svůj obsah, ale také pro nevšední, interaktivní, svižné a akční podání. Vyprávět by o tom mohli např. zaměstnanci MěÚ Chropyně.


Nové občanské právo v kostce...

... tak úplně v kostce nebylo, protože za 8 hodin se toho probralo celkem dost. Nový občanský zákoník přináší nové pojmy, nové zásady, nová pravidla, ... Jen s pomocí odborně zdatného lektora se nám z toho v zasedací místnosti MěÚ Zábřeh nezamotala hlava.


Profit Mladé fronty

Dne 22.10.2012 vyšel v Podnikatelském magazínu deníku Mladá Fronta E 15 příspěvek Ing. Radky Sobotkové, naší kolegyně, lektorky Akademie nevšedního vzdělávání, s. r. o., na téma etikety. Doporučujeme!