Ověřené recenze našich klientů (5488 recenzí)
97 % zákazníků doporučuje naše semináře
Celkové hodnocení
Jaký je Váš celkový dojem ze semináře?
Jak naplnil seminář Vaše očekávání?
Jaká byla osobnost lektora?
Jaká byla lektorova odborná úroveň?

Akademie nevšedního vzdělávání, s. r. o.,

Zavolejte nám: 777 858 954
Příkop 4, 602 00 Brno

dává vzdělávání nový směr



Proč si Vaše asistentka zaslouží účast na kongresu Top asistentka?

Asistentka je první a často i poslední člověk, se kterým se klient vidí a odnáší si dojem o organizaci.

Přínos ze vzdělané asistentky vždy převýší výdaje se vzděláváním spojené.

Koncept kongresu a obsah seminářů je postaven tak, aby asistentka byla schopna od druhého dne zvýšit svou vlastní sebereprezentaci a také lépe prezentovat svého zaměstnavatele.

Asistentky jsou plně vytížené osoby a série kvalitních seminářů během jednoho dne přináší vysokou úsporu jejich času i vyšší efektivitu práce.

Na kongresu proběhne v jednom dni 6 seminářů s 6 lektory. Jedním z nich je přímo pan Ladislav Špaček – výuku etikety jsme svěřili do těch nejlepších rukou. Je zajištěna kompletní strava a pomůcky (vč. over-ballů), kongres se koná v kongresovém centru

Cílem naplánovaných seminářů není říci vše, ale seznámit asistentky s nejdůležitějšími tématy, které mají pro práci okamžitý efekt a případně probudit zájem o sebevzdělávání.

Kongres je místem pro sdílení zkušeností s ostatními asistentkami.

Zajímají Vás změny v českém jazyce, trendy v odívání, pravidla společenského styku, tipy na uvolnění bolavých zad, triky na zvládání složitých komunikačních situací nebo etiketa v písemném projevu? Pak jste zde správně! Cílem kongresu je setkat se s jinými asistentkami, sdílet zkušenosti, ale především odnést si řadu zajímavých klíčových informací z těchto oblastí.

Další informace naleznete pod přihlašovacím formulářem nebo elektronicky na info@akademie-vzdelavani.cz.

Přihláška na mini-kongres
TOP ASISTENTKA
v termínu 21.03.2019

Akademie nevšedního vzdělávání, s. r. o., zve všechny asistent(k)y, sekretářky, recepční, office manažerky a další zájemkyně a zájemce, kterým záleží na profesionálním vystupování a kvalitních vztazích ve vztahu k interním a externím klientům na 6. mini-kongres, jehož se zúčastní v roli mistra etikety také pan Ladislav Špaček.

V jednom dni proběhne v BEA centru Olomouc 6 tematických bloků měkkých a tvrdých dovedností. Součástí ceny jsou školicí materiály, coffee-breaky, oběd a také vylosujeme příjemkyni poukazu na 3denní wellness pobyt ve 4hvězdičkovém hotelu Happy Star u Znojma.

Leták naleznete na této adrese.

Cena: 3.777 Kč bez DPH (za osobu).

Přihlašovací formulář

Název organizace
IČ/DIČ
Jméno kontaktní osoby
Telefon na kontaktní osobu
E-mail na kontaktní osobu
  Jména a příjmení přihlašovaných účastnic

E-maily

Časový rozvrh a osnova

07:57 08:30 Prezence
08:30 09:30 Asertivita a empatie v administrativní praxi?!? (Zuzana Stolarská)
Cože!?! Asertivita a empatie??? Tak na toto já nemám čas!!! To je škoda, chtělo by se říci... Protože znát pár triků z asertivní a empatické písemné komunikace znamená, že zvládneme hravě a s lehkostí odpovědět na neomalenou stížnost, vykřičenou reklamaci, zpěvný dopis nebo invektivní e-mail. A těšte se, vše důležité zdoláme za pouhých 3 577 vteřin...
09:30 10:30 Jak říci NE! Jak říkat ANO… (Zdenka Tmějová)
Čemu říci ANO a čemu NE ve svém životě? Jak jasně definovat, co chceme a co ne a v souladu s tím komunikovat? Co je pro nás nepřiměřený požadavek? Co nám brání říkat NE? Jaké následky má říkání ANO na to, co nechceme? To vše se naučíme na tomto semináři a jako bonus přidáme návod na diplomatické NE.
10:30 11:00 Coffee-break, možnost konzultací s lektory
11:00 12:30 Jak být profesionální a šik (Helena Bedrnová)
Získáte rady a tipy jak být jednoduše originální a elegantní, dozvíte se desatero pravidel v oblékání (volba dress-codu, kombinace stylů apod.) a zjistíte, jaké jsou aktuální trendy.
12:30 13:15 Společný oběd, možnost konzultací s lektory
13:15 13:45 Etiketa a normy v písemném styku – úprava písemností podle normy (Radim Martynek)
Získáte souhrn nejdůležitějších pravidel společenského „chování“ v písemném styku a návod jak na e-mailovou korespondenci. Pokud jste do dneška používaly v e-mailech „dobrý den“, dozajista si to propříště rozmyslíte.
13:45 14:45 Akademie zad aneb aby záda nebolela (Martin Trávník)
Pokud sedíte i 8 hodin denně (nedej záda víc), bude se Vám hodit právě tento workshop. Seznámíte se s metodikou správného držení těla při kancelářské práci, s optimálním postavením těla při sezení za stolem, při chůzi na podpatcích, při zvedání a přenášení šanonů. Společně si předvedeme praktické cviky pro uvolnění partií, které jsou nejvíce zatěžovány právě při sedavém zaměstnání.
14:45 15:15 Coffee-break, možnost konzultací s lektory
15:15 17:15 Společenská etiketa s Ladislavem Špačkem
Jaká je role a image asistentky? Je oporou svému šéfovi, organizuje jeho program a často i volný čas, předvídá a ví, že jeho úspěch je i jejím úspěchem… Řekneme si něco o telefonování, o psaní sms zpráv klientům a pak to nejdůležitější: jak vítat návštěvu, delegaci, klienta, hosty. Jak zdravit, jak je provést budovou společnosti. Nejnáročnější je však obsluha při jednání. Dozvíme se, jak správně občerstvení připravit, co by na stole být mělo a nemělo, v jakém pořadí obsluhujeme hosty a na co si dáváme pozor. Servírujeme zprava, nebo zleva? Jak podáváme kávu? To vše se dozvíme v rychlokurzu Ladislava Špačka.
17:15 17:45 Autogramiáda

Lektoři

Ladislav Špaček

původním povoláním pedagog, vyučoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v letech 1990–1992 byl redaktorem a moderátorem Československé televize, od roku 1992 působil téměř jedenáct let na Pražském hradě jako mluvčí prezidenta Václava Havla, odborník na etiketu a diplomatický protokol

Zuzana Stolarská

lektorka, filoložka, spoluautorka odborné publikace Písemná komunikace v praxi (www.jaknadopisy.cz)

Martin Trávník

lektor metody SM systém a garant systému, na seminářích učí, jak správně sedět, stát, chodit (nejen na podpatcích), zvedat břemena, v centru Akademie zad pak napravuje problémy vzniklé špatným držením těla, výhřezy meziobratlových plotének, skoliózy, během let se jeho zaměření rozšířilo o masáže, kineziotaping a další metody, které pomáhají lidem od bolesti

Helena Bedrnová

koučka, lektorka, mentorka, imagemakerka a módní návrhářka, ve své práci přistupuje ke každému člověku jako k výjimečné bytosti, pracuje intuitivně s plným naladěním na klienta, věří, že vše se děje pro naše dobro a vše má svůj čas, věří, že pro klienta, který k ní přichází, má to nejlepší, co v daný okamžik potřebuje, svou práci dělá s láskou, nadšením, úctou a pokorou – naplňuje své poslání pomáhat, podporovat, rozvíjet a přispívat k osobnímu rozvoji sebe a druhých

Zdenka Tmějová

lektorka, terapeutka, poradkyně v mezilidských vztazích, koučka, absolventka katedry filozofie a psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, absolvovala výcvik v Gestalt terapii Institutu IGTP, koučink pro kouče v Koučink centru, NLP Practitioner (neurolingvistické programování), kognitivně-behaviorální terapii, hypnotickou a nehypnotickou psychoterapii M. H. Ericksona, výcvik asertivity, telefonické krizové intervence a řadu psychologických seminářů zaměřených na psychodiagnostiku, dlouhodobě působí jako lektorka se zaměřením na komunikační dovednosti, asertivní komunikaci, typologii osobnosti, zvládání stresu a náročných situací, relaxační techniky a emoční inteligenci

Radim Martynek

specialista na ČSN 01 6910 a související legislativu, lektor semináře Etiketa a normy v písemném styku – úprava písemností podle normy, účastník připomínkového řízení k normě ČSN 01 6910 z roku 2007, autor revize normy ČSN 01 6910 z roku 2012, který své semináře pojímá velmi nevšedním až humorným způsobem, autor publikace Písemná komunikace v praxi